Bohemia Energy: Až 6,5 miliardy korun ročně „vyhazují“ Češi do kontejneru

Největší alternativní dodavatel energií Bohemia Energy spustil marketingovou kampaň “Peníze, co nikdo nechce”, ve které upozorňuje na skutečnost, že v České republice je stále velký počet domácností a firem, které doposud nezměnily svého dodavatele energií. Podle výpočtu společnosti tím spotřebitelé přicházejí o 6,5 miliardy korun. Jejím cílem je ukázat, že právě změnou dodavatele mohou lidé ušetřit značné peníze.


Vybrat si dodavatele energií je možné na českém trhu již několik let. Svého obchodníka podle výpočtu společnosti nevyměnilo 60 procent odběratelů plynu, u elektřiny dokonce 70 procent. „Ačkoli Češi dnes celkem běžně mění svou banku či mobilního operátora kvůli úspoře několika set korun, změnu dodavatele energií zatím příliš neřeší. Přitom jde o velmi jednoduchý proces, kterého se není třeba obávat. Navíc v rodinném rozpočtu tak lze ušetřit výrazně více, řádově až tisíce korun,“ vysvětluje záměr kampaně Robert Chmelař, marketingový ředitel Bohemia Energy.

Kampaň byla spuštěna na konci srpna, kdy se po celé České republice objevily fialové kontejnery s nápisem “Peníze, co nikdo nechce”. Jejím cílem bylo vzbudit pozornost veřejnosti, mimo jiné i známých osobností: Leoše Mareše, Terezy Kerndlové, David Svobody, Petry Svobodové či Josefa Dostála. Ti o nich následně budou diskutovat na sociálních sítích. Kampaň bude probíhat prostřednictví různých komunikačních kanálů až do konce listopadu.

Bohemia Energy láká na peníze, co nikdo nechce

Bohemia Energy láká na peníze, co nikdo nechce

Kampaň má rovněž přesah i do oblasti společenské zodpovědnosti. „Pokud se kdokoli rozhodne, že o úspory na energiích nemá zájem, může peníze věnovat někomu, komu udělají radost. Stačí, když na webovou stránku www.penizeconikdonechce.cz napíše příběh, který  by  si  podle  něj  zasloužil  podporu.  Každý  týden  pak  vybereme  nejlepší  nápad a finančním příspěvkem pomůžeme k jeho realizaci,“ doplňuje Robert Chmelař.

(redakce)

Příspěvek byl publikován v rubrice Informace se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *