Reklama, kterou nikdy neuvidíte

„Nic na vás nehrajeme“, tak zní název nového komunikačního konceptu společnosti Bohemia Energy, který se poprvé v médiích objevil na konci června. Jedná se o koncept reklamy, kterou se nikdy nepodařilo natočit, ale přesto je v médiích vysílána. Hlavními postavami jsou Pavel Liška a Marek Daniel.

Kampaň se tematicky zaměřuje na boření mýtů, které kolem dodávek energií stále panují, a rovněž na klíčové benefity, které Bohemia Energy svým zákazníkům nabízí. Hlavním cílem je tak posílení znalosti značky a jejího pozitivního vnímání a také podpořit prodejní aktivity v rámci všech obchodních kanálů.

Herci Pavel Liška a Marek Daniel se stali hlavními postavami nové kampaně Bohemia Energy.

Koncepčně je celá kampaň o natáčení reklamy týkající se dodávky energií. Nikdy však není vidět finální výsledek, ale pouze příprava na natáčení televize, videa či nahrávání radiových spotů. Kreativně se jedná o vztah mezi režisérem a hercem. Hercem, který se snaží hrát, přestože má být hlavně zcela přirozený, prostě nehrát. Stejně tak nic nehraje ani Bohemia Energy, ale naopak poskytuje svým zákazníkům služby za těch nejlepších možných podmínek.

Spot je ke zhlédnutí na YT kanálu Bohemia Energy, kde se můžete podívat i na video “Jak se natáčelo” ze zákulisí vzniku kampaně.

(redakce)

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Informace se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

1 komentář u Reklama, kterou nikdy neuvidíte

  1. Michal napsal:

    Viděl jsem na internetu a fakt mě pobavila.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *