Centropol plánuje rozšiřování sítě svých poboček

Společnost Centropol, druhý největší alternativní dodavatel energií v České republice, mění strategii v oblasti zákaznické péče. V letošním roce chce otevřít své pobočky zákaznické péče ve všech regionech.

Společnost v minulosti provozovala pouze jednu pobočku, a to v sídle firmy v Ústí nad Labem. „Byl to tehdy úsporný trend, zdálo se, že v moderní době počítačů a chytrých telefonů už nebudou kamenné pobočky potřeba. Z našich průzkumů mezi zákazníky ale jednoznačně vyplynulo, že zejména starší zákazníci a mladé rodiny stále osobní kontakt výrazně preferují,“ vysvětluje změnu strategie obchodní ředitel Centropolu Tomáš Hlaváček.

První vlaštovkou je zřízení nových zákaznických poboček v Českých Budějovicích, Pardubicích a Šumperku. „Centropol je tradiční firma a tohle je pro nás i určitý návrat k dobré tradici. Naši zákazníci si přejí osobní kontakt a možnost poradit se s odborníky, jak se říká z očí do očí,“ dodal k tomu Tomáš Hlaváček.

(redakce)

Příspěvek byl publikován v rubrice Informace se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *